Настя Каменських вразила своїм шикарним зовнішнім виглядом


Настя Каменських порадувала передплатників новим знімком. Фото було зроблено в гримерці. Стиліст працює над зачіскою зірки, поки Настя позує з яскравим макіяжем на обличчі.

Відзначимо, що в макіяжі були використані темні відтінки і коричнева помада, а волосся виконавиці були скручені в об’ємні дрібні кучері.

 

 


Гендерна нерівність: британець отримав догану за макіяж на робочому місці


Обурення чоловік висловив в соціальній мережі і прикріпив власне фото.

Житель Великобританії прийшов на роботу з макіяжем і отримав догану від свого менеджера, який попросив його негайно змити косметику з обличчя. Чоловік обурився, оскільки його колеги жіночої статі можуть безперешкодно носити макіяж, передає Mashable.
Своє обурення Скотт Айтон-Лапланша (ім’я чоловіка) висловив на Facebook-сторінці і супроводив його фото власного макіяжу:

“Я був шокований і відмовився змити свій макіяж. Після цього мені сказали пом’якшити його. Чи не дискримінація чи це? Я не збираюся змивати свій макіяж, коли мої колеги-жінки можуть приходити на роботу з косметикою на обличчі”, – обурився він.
Пост британця набрав майже 20 тисяч лайків і понад три тисячі репостів користувачів.


Макіяж-морозиво: новий б’юті-тренд в Instagram


Instagram продовжує дивувати нас своїми б’юті-ідеями і відкривати новий погляд на мистецтво макіяжу. Після божевілля на єдинорога, макіяжу з картинами на очах і суккулентами на губах, популярним став макіяж у вигляді морозива.

Кожну неймовірну макіяж-ідею б’юті-блогери сприймають як челлендж – тому з появою декількох фото, де дівчата зробили собі імітацію підталого десерту на обличчі, в соцмережах стало з’являтися все більше варіацій на тему. Шанувальниці яскравих образів з самим креативним підходом навіть використовують макет вафельного ріжка у вигляді головного убору, щоб образ був максимально ефектним і правдоподібним.

Незважаючи на те, що такі арт-шедеври навряд чи стануть в нагоді в реальному житті, макіяж-морозиво може бути доречним на тематичній літній вечірці біля басейну. Або ж цю ідею можна приберегти до Хеллоуїну.


Мейкап на Східний манер


Мусульманки, що віртуозно володіють мистецтвом макіяжу, підкорюють соцмережі. Одну з них, Худу Каттан, навіть включили в список 30 найвпливовіших блогерів року за версією Forbes.

Великі, яскраві і фотогенічні риси обличчя, вміння створювати і носити яскравий макіяж (який так добре виглядає в соцмережах) – все це робить сторінки мусульманських б’юті-блогерів цікавими для дівчат з різних країн, незалежно від конфесії.
«Лента.ру» вивчила ісламський феномен і виявила популярних Instagram-персонажів, які демонструють фоловерів, що хіджаб абсолютно не перешкода красі. У Сабіни Ханнан з Великобританії 300 тисяч передплатників в Instagram. Вона завжди носить хіджаб або який-небудь інший головний убір, повністю прикриває волосся. Але обличяя, навпаки, виявляється в центрі уваги через дуже помітні образи, які створює Ханнан за допомогою косметики.
В акаунті Фатіми можна застрягти надовго, захоплюючись майстерністю макіяжу. Дівчина успішно використовує образи магрибську принцеси в чадрі, щоб підкреслити красу макіяжу очей. На сторінку підписані близько 70 тисяч осіб.

Румена спеціалізується на супергламурних образах для вечірок, весіль та інших заходів. У цій американки з міста Денвер (штат Колорадо) марокканські, лівійські та швейцарські коріння. У Instagram у неї 350 тисяч передплатників. Онлайн-популярність принесла блогеру контракт з косметичною маркою Covergirl.

Афіа стала першою мусульманкою, яка буде рекламувати продукцію бренду. Разом з Софією Вергара, Кеті Перрі та іншими знаменитостями вона візьме участь в кампанії за рівність і різноманітність в питаннях краси #LashEquality.
Басма завжди носить хустину, але зате багато експериментує зі своєю яскравою зовнішністю за допомогою косметики. Живе в Лондоні. У неї близько 400 тисяч фоловерів. Автор мікроблога Dress Your Face розпорядженні аудиторією в 2,6 мільйона чоловік.
Тамана живе в Лос-Анджелесі і не носить хіджаб. Для своїх шанувальниць візажістка регулярно проводить майстер-класи в офлайні, де ділиться знаннями і практичними навичками. 

Шад Баталь Любителька косметики з Судану лише недавно вирішила, що хоче носити хіджаб, а ось мейкапом захоплюється давно. У неї близько 80 тисяч шанувальників в Instagram. 

Передплатники захоплюються умінням дівчата надати сяйво шкірі за допомогою тональних засобів і хайлайтеров.


{"action":"iFrameReady","type":"notesIframeMessage"}


Залишити коментар


Мої роботи в Instagram
Вартість послуг
Останні коментарі
Вхід через соцмережі


МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов  

Яндекс.Метрика




Рейтинг@Mail.ru