RIMMEL 



RIMMEL – це один із перших косметичних брендів у світі. Протягом всієї історії бренду змінювалася основна концепція. Спочатку засновнику бренду було цікаво робити вишукані речі і експериментувати з ароматами. Але до 2000-х років склалася нова концепція. RIMMEL – це косметика для створення сучасного лондонського образу. Продукти RIMMEL завжди в піку моди, ними легко користуватися, вони різноманітні і доступні, і створені для експериментів і самовираження. Rimmel London втілює красу і чарівність типової британки: активної, незвичайної і оптимістичною молодої дівчини.

У 1834 році один шановний французький парфумер, який служив при королівському дворі Жозефіни, дружини Наполеона I, прийняв запрошення відкрити парфумерний магазин на одній з престижних вулиць Лондона – Бонд Стріт. Так з’явився Будинок RIMME, який почав процвітати, завдяки талантам молодого сина парфумера Юджина Ріммела – засновника марки.

У віці 24 років Юджин Ріммел став не тільки видатним парфумером, але косметичним «провидцем» і законодавцем моди, які проводять експерименти з ароматами і кольорами, подорожуючи по світу в пошуках екзотичних речовин і ідей. Він став «піонером» у виробництві засобів особистої гігієни, випускаючи такі інноваційні в той час продукти, як засіб для підфарбовування губ, ароматизовані помади, різного роду мило і духи для ванн.

Про продукт «туалетний оцет» варто сказати окремо. Це не що інше як туалетна вода в сучасному розумінні, але тоді цей продукт називався «toilet vinegar» (туалетний оцет) і призначався для пом’якшення шкіри. Рекламне оголошення 1864 року, опубліковане в Quebec Daily Mercury, так презентувало «туалетний оцет»: “Це більше, ніж одеколон! Тонізуюче і освіжаюче доповнення до ванни і туалетної кімнаті, нові парфуми, що володіють потужною дезинфікуючою властивістю. Особливо корисний для застосування в теплій кліматі”.

Юджин Ріммел першим почав продавати туш, випускаючи її в промислових масштабах і пропонуючи фірмову упаковку. Саме він дав туші ту назву, під якою її знає значна частина Європи – “RIMMEL“. Продукт виявився настільки популярний, що став експортуватися за межі Великобританії. Так Ріммел прославився спочатку в Європі, а потім і в світі. Навіть зараз багато мов зберегли сліди активної діяльності сім’ї Ріммел (в португальській, турецькій і деяких інших мовах слово “Ріммел” означає “туш”).

Навіть на самому початку своєї діяльності Юджин Ріммел розумів можливості реклами для залучення уваги широкої публіки до своїх продуктів і почав видавати багатоілюстрований каталог для замовлення поштою і розміщувати рекламу в театральних програмках.

Після смерті Юджина Ріммела в 1887 р створена ним імперія краси перейшла до двох його синів. Вони розробили широку кольорову гаму продукції, приділяючи особливу увагу косметиці для очей і туші для вій.

У 40-і роки бренд був придбаний родиною Кемплін, яка була власником рекламного агентства в Лондоні. Кемплін продовжували розвивати марку, все більше зближуючи її зі світом моди. На хвилі оптимізму, що охопила Британію, і появи Голлівудських актрис, які стали іконами краси для мільйонів, подружжя Кемплін викликала справжній бум в косметичному світі, розширивши асортимент компанії RIMMEL, оновивши упаковку і запустивши новий дозатор.. Згодом назва парфумерного будинку Rimmel виявилася пов’язано тільки з декоративною косметикою.

Протягом 1970-80х років компанія переходила з рук в руки.

Кейт Мосс обличчя компанії RIMMEL

У 1996 році марка була куплена компанією Coty Inc., і, на сьогоднішній день, є маркою номер 1 у Великобританії. У 2001 році розпочалася співпраця марки Rimmel і англійської супермоделі Кейт Мосс, яка триває донині.
Зараз Rimmel змінюється, тепер марку рекламує не тільки Кейт Мосс, до неї приєдналися харизматична блондинка і модель Джорджія Мей Джаггер і дівчина-загадка, актриса, співачка, модель Зоуї Дешанель.

Лілі Коул – британська модель з незвичайним ляльковим обличчям – теж співпрацювала з Rimmel в рекламі. До 2012 року. Інші дівчата Rimmel – Коко Роша, Соланж Ноулз, Аумі Хамасакі – вони брали участь в рекламі в різні роки, починаючи з 2009 року, але на 2013-й рік марка зупинилася всього на двох своїх іпостасях: Кейт Мосс і Джорджія Мей Джаггер.
Новим придбанням марки стане британська співачка Ріта Ора. Їй запропоновано випустити свою лінію косметики. Колекція макіяжу Rita Ora x Rimmel London Makeup Line вийшла в лютому 2014 року. У сім відтінків для губ, а також 12 нових відтінків лаку 60 Seconds.
У жовтні 2013 року було оголошено рішення марки, що тепер буде традицією випускати щороку хоча б одну авторську колекцію від селебріті, чи це музикант, модель, дизайнер або поп-зірка, як Ріта Ора або Кейт Мосс.

Джорджія Мей Джагер

Лілі Коул

Коко Роша

 

Що насправді вражає, так це те, що марка з такою багатою історією все ще може бути сучасною – але в RIMMEL, звичайно ж, вже стало традицією порушувати всі правила. Як компанія заснована в Лондоні, RIMMEL тримає руку на пульсі цієї сучасної і динамічної столиці, і бере натхнення з унікальної вуличної моди для створення своїх колекцій, що дещо відрізняється від усього, що виходить з Мілана, Парижа чи Нью-Йорка.

Краса, створена в Лондоні, дотепна і зухвала. RIMMEL – це створення трендів, а не просте дотримання їх. Це експерименти і самовираження. Одним словом, це просто веселощі! Широкий ряд доступних кольорових, сучасних і якісних продуктів RIMMEL створений для того, щоб жінки могли робити все, що вони побажають. 

Вся продукція ділиться на 5 сегментів:

  • Обличчя: тональна основа, пудра, рум’яна, консилер
  • Очі: туш для вій, тіні для повік, олівці для очей та підводки
  • Губи: помада для губ, блиск для губ, олівці для губ
  • Нігті: лак для нігтів, верхнє покриття
  • Колекції: тут представлені лінії від селебріті і сезонні колекції макіяжу.



Мої роботи в Instagram
Вартість послуг
Останні коментарі
Вхід через соцмережі


МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов  

Яндекс.Метрика




Рейтинг@Mail.ru