Helena Rubinstein

 


PUPA 


Pupa Milano – це всесвітньо відомий італійський бренд, що спеціалізується на виробництві декоративних косметичних і парфумерних продуктів. В даний час він належить великій транснаціональній компанії «Micys Company». Продукцію від Pupa можна придбати не тільки в Італії, але і в ряді інших європейських країн, в тому числі і в Україні. Із самих же перших днів під цим брендом випускалася косметика, націлена для дівчат-підлітків від 12 років і жінок у віці до 35 років. Слово “pupa” перекладається з італійської як “лялечка”.

Анжело Гатті

Бренд «Pupa» був зареєстрований в 1976 році в якості однієї з марок великого італійського підприємства під назвою «Micys Company S.p.A.». Його творцями виступили члени відомого на території Італії сімейства Гатті (Gatti). Сама  компанія «Micys Company S.p.A.» була заснована Анжело Гатті в 1974 році в Касатеново, передмісті столиці моди – Мілана.

Спочатку декоративна косметика від Pupa замислювалася як винятково підліткова лінія. Цільовою аудиторією компанії були юні дівчата у віці від 12 до 20 років, а також молоді, впевнені в собі жінки до 35 років. Перша випущена колекція бренду включала в себе ніжні маскуючі тіні пудрової текстури та матуючі засоби (тональні креми, пудри), блиски і губні помади, деякі товари парфумерної спрямованості.

Своєрідним нововведенням, винаходом компанії стали фірмові косметичні набори, які були представлені в магазинах в красивих святкових упаковках. Це дозволяло купувати продукцію не тільки для особистого користування, а й в якості подарунка. Примітно, що назва фірми «Pupa» перекладається на українську мову, як «красуня», «лялечка», тому не дивно, що перші її продукти були упаковані саме в лялькові флакони і коробочки. Над оформленням косметичних наборів і засобів працювали провідні дизайнери Micys Company, а також сам засновник лейблу, пан Гатті. Pupa стала відкриттям 1976 року, нововведенням на ринку косметики та парфумерії:

  • По-перше, пропоновані товари, дійсно, відрізнялися легкою текстурою, що не забивала пори ніжної підліткової шкіри;
  • По-друге, продукція, одягнена в яскраві, помітні і незвичайні флакончики, відразу ж приковувала до себе увагу покупців, буквально примушуючи купити себе.

Ексклюзивний і унікальний дизайн кожної упаковки став вірним з маркетингової точки зору рішенням. Саме ця примітна деталь, якою володіла декоративна косметика від Pupa, і дозволила бренду в короткі терміни завоювати закордонного клієнта і вийти на світову арену. Таким чином, до 1980-их років фірмові магазини і представництва компанії були відкриті в таких країнах, як Японія, США, Франція і Великобританія.

У 1990-ті роки марка продовжувала активно розвиватися, пропонуючи своїм покупцям все більш багату і обширну лінійку товарів. Так, в 1996 році був випущений перший в історії Pupa парфумерний аромат – «Fiorilu». Він увібрав в себе кращі квітково-фруктові та деревні нотки, які в поєднанні подарували світу дивно ніжні жіночі парфуми. Кінець 1990-х років ознаменувався виходом надмодних ультраперламутрових тіней і подвійних помад, які в найкоротші терміни завоювали запаморочливу популярність.

Маркою була випущена лімітована колекція косметики, товари якої були замасковані під різних тварин: ведмежат, бджіл, мишок і інших. Парфумерні ж товари були упаковані в флакони, що зовні нагадують використані при складанні аромату квіти.

Одна їх серій бренду була виконана у вигляді особливих «скриньок», всередині кожного з яких крім самого товару від Pupa містився приємний «комплімент» покупниці.

Своєрідна фішка Pupa – це червоно-червона помада, з якої у більшості і асоціюється даний бренд. Саме «woman in red» (жінка в червоному) і є негласним символом компанії.

Марка Pupa для фону своєї назви вибрала дуже яскравий, що запам’ятовується і завжди модний колір – яскраво-червоний. Насичений червоний колір символізує не тільки пекучу пристрасть, а й розкіш і затишок. Марка Pupa  випускала свою продукцію в червоному кольорі вже з дня свого заснування, тобто з 70-х років і по теперішній час вони не змінили свого розпізнавального знака. Всі упаковки для косметики компанія робить напівпрозорими, і так червоний колір дуже гармонійно поєднується з упаковкою.

В даний час Pupa вважається одним з провідних косметично-парфумерних брендів лінії мас-маркету. В рамках даної марки випускається величезна кількість косметичних засобів.




Мої роботи в Instagram
Вартість послуг
Останні коментарі
Вхід через соцмережі


МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов  

Яндекс.Метрика




Рейтинг@Mail.ru